sobota, 28. februar 2009

Poglavje 36 – osebni zaimki


Me and me lolImage via Wikipedia

Unidade 36 – pronomes pessoais
complemento directo

* ne znam pravilno prevesti 'complemento directo'. Pa tudi z nekaterim drugimi prevodi tega poglavja sem imel težave. Če kdo opazi napako, bom hvaležen, da napiše v komentarju.
Tenho alguns problemas com tradução correcta no essa Unidade, incluido »complemento direito« - LOL.
A Ana vai à festa? ** Ali gre Ana na zabavo?
Vai. Eu convidei-a. ** Gre. Sem jo povabil.
Podes levar as revistas. Já as li. ** Lahko odneseš revije. Sem jih že prebral.
Não consigo levantar o caixote. Ajudas-me? ** Ne uspem dvigniti zaboja. Mi pomagaš?
Ajudo-te já. E só um minuto. ** Takoj ti pomagam. Samo minuta.
Econtraste o Pedro? ** Si našel Pedra?
Não. Já não o encontrei. ** Ne, zdaj ga nisem našel.
Onde é que tens os bilhetes? Perdeste-os? ** Kje imaš karte? Si jih izgubila?
Não. Guardei-os na mala. ** Ne, spravila sem jih v torbo.
Podes levar-nos a casa? ** Nas lahko odpelješ domov?
Está bem. Eu levo-vos. ** Seveda. Odpeljem vas.

Complemento directo
eu
me ** me
tu
te ** te
você
ele
ela
o, a ** vas
o ** ga
a ** jo
nós
nos ** nas
vocês
vos ** vas
eles
elas
os, as ** jih

nós
nos ** naju (*)
vocês
vos ** vaju (*)
eles
elas
os, as ** jih (*)
(*) dual no idioma eslovena, plural no idioma portuguesa
dvojina v slovenskem jeziku, množina v portugalskem jeziku
Izjeme ** excepções

Formas verbais terminadas em : ** glagolske oblike, ki se končajo na :
3. pessoa as formas
lo, la, los, las
3.oseba
Izjeme ** excepções
-r
-s
-z
singular
-lo
-la
Ele quer os chocolates.
Ele quere-os.
Tu tens a minha caneta.
Tu tem-la
plural
-los
-las
Vou convidar os meus amigos. Vou convidá-los. ** Povabil bom svoje prijatelje. Povabil jih bom.
Vou ver esse filme. Vou vê-lo. ** Gledat grem ta film. Gledat ga grem.
Pagas a conta? Paga-la? ** Plačaš račun? Plačaj ga?
Bebes o leite todo. Bebe-lo todo. ** Popij vse mleko. Vsega popij.Boš spil vse?.
Ele faz os excercícios em casa. Ele fá-los em casa. ** Vaje dela doma. Dela jih doma.

Opomba : rdeče obarvan tekst so popravki ** Nota : o texto vermelho são corecções.

Formas verbais terminadas em : ** glagolske oblike, ki se končajo na :
3. pessoa as formas
lo, la, los, las
3.oseba
-ão
-õe
-m
singular
-no
-na
plural
-nos
-nas
Eles dão o dinheiro ao empregados. Eles dão-no ao empregados. ** Oni dajo denar zaposlenim. Dajo ga zaposlenim.
Ela põe a mesa. Ela põe-na. ** Ona pripravi mizo. Ona jo pripravi.
Comam os bolos. Comam-nos. ** Jedo kolačke. Jedo jih.




Reblog this post [with Zemanta]

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.